Дропшипінг і опт
Питання: Що таке дропшипінг?
Відповідь: Дропшипінг це можливість для підприємця торгувати товаром, не вкладаючи кошти в його закупівлю і зберігання. Товар відправляється зі складу постачальника безпосередньо роздрібному клієнту, а підприємець отримує різницю між роздрібною і оптовою ціною.
Дропшипінг дозволяє:
· створити свій бізнес з нуля,
· спробувати нову нішу в торгівлі,
· значно розширити вітрину свого інтернет магазину,
· наростити обсяги продажів, не вкладаючись у закупівлі,
· не відволікатися на технічну роботу за пакування та відправлення замовлень,
· зосередитися на просуванні своєї точки продажів, маркетингу, роботи з клієнтом і продажах.
- Не заморожувати гроші в складських запасах;
- Здійснити закупівлю товару від 1 штуки.
Питання: Що потрібно, щоб почати співпрацю з нами?
Відповідь: Ваше завдання знайти клієнта і отримати замовлення. Далі ви повідомляєте деталі замовлення: ім'я, прізвище, телефон клієнта, спосіб оплати і доставки.
У разі оплати замовлення на карту банку, зарахування коштів відбувається на ваш рахунок. Далі ви перераховуєте нам нашу частину.
При післяоплаті, ми отримуємо гроші від вашого клієнта. А потім переводимо вашу частину на ваш рахунок.
Питання: Який мінімальний замовлення?
Відповідь: Мінімального замовлення немає – відправляємо від однієї одиниці товару.
Питання: чи Можу я використовувати свою роздрібну ціну для продажу?
Відповідь: Ми обмежуємо мінімальну роздрібну ціну дешевше, ніж на нашому сайті продавати не можна. На верхній межа обмежень - ні. Це одна з основних умов роботи з нами. Недотримання цього правила призводить до згортання нашого співробітництва. Можливе незначне зниження ціни в якості програми лояльності для постійних клієнтів, але така ціна не повинна відображатися для всіх клієнтів на сайті.
Питання: Які терміни відправки? Як швидко отримає клієнт посилку?
Відповідь: Для відправки день-у-день необхідно розмістити замовлення до 13:00 в будні дні і до 12:00 в суботу. Замовлення, розміщені пізніше цього терміну, будуть відправлені в наступний робочий день.
Відправка здійснюється Новою Поштою та Укрпоштою з Києва.
Питання: Яка процедура оформлення замовлення?
Відповідь: Замовлення оформлюється на сайті через кошик – ви додаєте необхідні товари для відправки клієнтові у кошик, то вказуєте дані для надсилання (ПІБ одержувача, місто та номер відділення Нової Пошти, номер телефону одержувача), а так само вказуєте умови оплати доставки (хто оплачує доставку товару). Для оформлення замовлень з післяплатою (оплата при отриманні) необхідно заздалегідь підготувати свою ТТН. Замовлення з післяплатою відправляються нами від імені магазину, і накладений платіж надходить магазину безпосередньо.
Більш детально про оформлення різних типів замовлень дивіться тут.
Питання: Хто інформує клієнта про відправлення та номер ТТН, стежить за тим, щоб клієнт не пропустив термін безкоштовного зберігання?
Відповідь: Номер ТТН ми відправляємо вам відразу ж після відправлення. Вашим обов'язком є інформування клієнта і відстеження термінів доставки і отримання посилки. У разі необхідності, вам необхідно повідомляти нам про повернення, переадресування або продовження терміну зберігання посилки.
Питання: Що робити якщо клієнт відмовився від товару?
Відповідь: Якщо клієнт не забрав посилку або відмовився від неї – посилка повертається до нас. Вам необхідно оплатити накладні витрати (вартість доставки товару до клієнта і назад до нас, зберігання, якщо воно було).
Питання: Що робити, якщо був виявлений брак у процесі експлуатації?
Відповідь: інформація про повернення товару перебуває на нашому сайті за посиланням: https://vosne.com.ua/cp90672-obmin-i-povernennya-tovaru.html
Питання: Хто оплачує вартість транспортних витрат при заміні шлюбу?
Відповідь: У разі виявлення браку протягом 14 календарних днів з моменту відправки його клієнту (дефекту від виробника), витрати на доставку до нас і відправку назад клієнтові оплачуємо ми. У випадку, якщо шлюб по факту не було виявлено або це було неправильне використання товару клієнтом, оплата доставки до нас і назад оплачуєте Ви. Саме тому важливо переконатися, що це дійсно брак.
Транспортні витрати на відправку до нас і від нас до клієнта оплачуються вами, якщо від дати продажу пройшло більше 14 календарних днів.
Питання: В якому вигляді приходять посилки клієнту? Що ви вкладаєте в посилку? Що написано на посилці?
Відповідь: Посилка упаковується відповідно до вимог Нової Пошти або Укрпошти.
Відправник – ФОП без вказівки сайту або назви магазину. Ніщо не вказує на те, що це посилка від нас.
Якщо необхідно – ми можемо вкладати ваші візитки, листівки або іншу промо-продукцію, ваші видаткові накладні. Навіть відправляти товар можемо з вашими ТТН.
Питання: Що відбувається з даними клієнта, інформацію про який ми вам надали для відправки замовлення? Не будуть використовуватися дані для розсилок від вашого імені або прямого контакту для продажу?
Відповідь: Дані клієнта використовуються тільки для оформлення і відправлення товару, а так само для фіксації терміну гарантійних зобов'язань. Ми не використовуємо в комерційних цілях і не передаємо третім особам інформацію про вашому клієнті. Ми налаштовані на довгострокову співпрацю і дорожимо своєю репутацією.