Продавець vosne.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
517 відгуків
Знижки 10-20% на придверні килимки!Подивитися

Дропшипінг і опт

Питання: Що таке дропшипінг?

Відповідь: Дропшипінг це можливість для підприємця торгувати товаром, не вкладаючи кошти в його закупівлю і зберігання. Товар відправляється зі складу постачальника безпосередньо роздрібному клієнту, а підприємець отримує різницю між роздрібною і оптовою ціною.

Дропшипінг дозволяє:

· створити свій бізнес з нуля,

· спробувати нову нішу в торгівлі,

· значно розширити вітрину свого інтернет магазину,

· наростити обсяги продажів, не вкладаючись у закупівлі,

· не відволікатися на технічну роботу за пакування та відправлення замовлень,

· зосередитися на просуванні своєї точки продажів, маркетингу, роботи з клієнтом і продажах.

  • Не заморожувати гроші в складських запасах;
  • Здійснити закупівлю товару від 1 штуки.

 

Питання: Що потрібно, щоб почати співпрацю з нами?

Відповідь: Ваше завдання знайти клієнта і отримати замовлення. Далі ви повідомляєте деталі замовлення: ім'я, прізвище, телефон клієнта, спосіб оплати і доставки.

У разі оплати замовлення на карту банку, зарахування коштів відбувається на ваш рахунок. Далі ви перераховуєте нам нашу частину.

При післяоплаті, ми отримуємо гроші від вашого клієнта. А потім переводимо вашу частину на ваш рахунок.

 

Питання: Який мінімальний замовлення?

Відповідь: Мінімального замовлення немає – відправляємо від однієї одиниці товару.

 

Питання: чи Можу я використовувати свою роздрібну ціну для продажу?

Відповідь: Ми обмежуємо мінімальну роздрібну ціну дешевше, ніж на нашому сайті продавати не можна. На верхній межа обмежень - ні. Це одна з основних умов роботи з нами. Недотримання цього правила призводить до згортання нашого співробітництва. Можливе незначне зниження ціни в якості програми лояльності для постійних клієнтів, але така ціна не повинна відображатися для всіх клієнтів на сайті.

 

Питання: Які терміни відправки? Як швидко отримає клієнт посилку?

Відповідь: Для відправки день-у-день необхідно розмістити замовлення до 13:00 в будні дні і до 12:00 в суботу. Замовлення, розміщені пізніше цього терміну, будуть відправлені в наступний робочий день.

Відправка здійснюється Новою Поштою та Укрпоштою з Києва.

 

Питання: Яка процедура оформлення замовлення?

Відповідь: Замовлення оформлюється на сайті через кошик – ви додаєте необхідні товари для відправки клієнтові у кошик, то вказуєте дані для надсилання (ПІБ одержувача, місто та номер відділення Нової Пошти, номер телефону одержувача), а так само вказуєте умови оплати доставки (хто оплачує доставку товару). Для оформлення замовлень з післяплатою (оплата при отриманні) необхідно заздалегідь підготувати свою ТТН. Замовлення з післяплатою відправляються нами від імені магазину, і накладений платіж надходить магазину безпосередньо.

Більш детально про оформлення різних типів замовлень дивіться тут.


Питання: Хто інформує клієнта про відправлення та номер ТТН, стежить за тим, щоб клієнт не пропустив термін безкоштовного зберігання?

Відповідь: Номер ТТН ми відправляємо вам відразу ж після відправлення. Вашим обов'язком є інформування клієнта і відстеження термінів доставки і отримання посилки. У разі необхідності, вам необхідно повідомляти нам про повернення, переадресування або продовження терміну зберігання посилки.

 

 Питання: Що робити якщо клієнт відмовився від товару?

Відповідь: Якщо клієнт не забрав посилку або відмовився від неї – посилка повертається до нас. Вам необхідно оплатити накладні витрати (вартість доставки товару до клієнта і назад до нас, зберігання, якщо воно було).

 

Питання: Що робити, якщо був виявлений брак у процесі експлуатації?

Відповідь: інформація про повернення товару перебуває на нашому сайті за посиланням: https://vosne.com.ua/cp90672-obmin-i-povernennya-tovaru.html


Питання: Хто оплачує вартість транспортних витрат при заміні шлюбу?

Відповідь: У разі виявлення браку протягом 14 календарних днів з моменту відправки його клієнту (дефекту від виробника), витрати на доставку до нас і відправку назад клієнтові оплачуємо ми. У випадку, якщо шлюб по факту не було виявлено або це було неправильне використання товару клієнтом, оплата доставки до нас і назад оплачуєте Ви. Саме тому важливо переконатися, що це дійсно брак.

Транспортні витрати на відправку до нас і від нас до клієнта оплачуються вами, якщо від дати продажу пройшло більше 14 календарних днів.

 

Питання: В якому вигляді приходять посилки клієнту? Що ви вкладаєте в посилку? Що написано на посилці?

Відповідь: Посилка упаковується відповідно до вимог Нової Пошти або Укрпошти.

Відправник – ФОП без вказівки сайту або назви магазину. Ніщо не вказує на те, що це посилка від нас.

Якщо необхідно – ми можемо вкладати ваші візитки, листівки або іншу промо-продукцію, ваші видаткові накладні. Навіть відправляти товар можемо з вашими ТТН.

 

Питання: Що відбувається з даними клієнта, інформацію про який ми вам надали для відправки замовлення? Не будуть використовуватися дані для розсилок від вашого імені або прямого контакту для продажу?

Відповідь: Дані клієнта використовуються тільки для оформлення і відправлення товару, а так само для фіксації терміну гарантійних зобов'язань. Ми не використовуємо в комерційних цілях і не передаємо третім особам інформацію про вашому клієнті. Ми налаштовані на довгострокову співпрацю і дорожимо своєю репутацією.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner